Så inget område i år....

Idag la Ylva upp sin Myth-Busting Monday för veckan och denna gång berättade hon dels att de inte finns några planer på ett ökenområde som det ser ut nu, dels så annoncerade hon att de finns inga planer på att släppa ett nytt område alls detta år. Detta tyckte jag såklart var tråkigt för nya områden är de bästa jag vet och efter Mistfall vill jag bara se mer. Men enligt Ylva vill de fokusera på att uppdatera det vi redan har i spelet så som uppdrag, miljöer och annat. Det är såklart fantastiskt och välbehövligt i vissa fall. Men ja, jag tycker ju om nya områden också...
 
Men som ni ser på bilden ovanför så arbetar dem i alla fall på ett område och de verkar ju vara de som finns vid Norra länken. Det kanske inte kommer ut i år och det kanske gör att vi får ett större område än sist om de får mer tid att arbeta på de. Det kommer antagligen vara värt väntan i slutändan! Så vi får helt enkelt fantisera och drömma om vad som kan tänkas bli där bakom bergen. 
 
Vad hoppas ni att de nya området kommer ha för miljö? Personligen hoppas jag ju på ett större hästsportcenter och det kanske de kommer ha plats för där på andra sidan. 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock :

Jag hoppas på platser från de tidigare starstable spelen! Vore jättekul med till exempel Pine Hill och Cape Point! Vore också kul med lite nya saker såklart, annars blir det ju ganska öde ;) Trist att det inte blir nåt nytt område, det är ju liksom årets höjdpunkt haha... Men då kanske det blir som du sa ett större område som släpps nästa år, och då kanske det släpper andra stora uppdateringar istället. Eller så kanske de ångrar sig (förmodligen inte men jaja..)

Kommentera här: