Bättre interface!

Idag fick vi våra levlingsbanor uppdaterade. Från och med nu kommer de finnas medaljer över resultattavlorna som visar hur bra du har resultat du har fått på banan. Du måste inte köra resultattävling utan kan levla på som vanligt. Den här nya funktionen är väl speciellt rolig för den som älskar att resultattävla, men är man som jag är man inte lika intresserad. Däremot är jag väldigt glad över den nya interfacen! Ska bli så skönt att bara kunna avbryta ett lopp när man vill eller börja om när de går riktigt dåligt. Så de är STORA plus! 
 
Det här med att grafiken ska vara bättre har jag inte sett allt för stora skillnader på. Det skulle vara att jag noterade att jackan såg mycket skarpare ut än tidigare. Men jag kanske behöver trixa med inställningarna för att få fram det. Såklart är de alltid trevligt att de gör spelet ännu bättre, vilket ioförsig de gör varje onsdag. Woho!
 
Men detta var dagens uppdatering. Jag hoppas att midsommaren kommer nästa vecka så jag hinner spela igenom dem innan jag åker på semester. Man får väl hålla tummarna. 

Kommentera här: