Cirkus 2.0

Vava voom! Magikern med tältet har fått en make over och de är väldigt många som är överraskad av hur snygg han är. Jag är lite svag för män med hans still och som är lite mystiska. I alla fall i film, men i verkligheten får de hålla sig borta för de är ju egentligen lite creepy. Hehe... 
 
Åter till uppdateringen som skedde idag! De här är nog första gången de uppdaterar en plats och dessutom gör om en hel uppdragskedja. Jag tror inte det har hänt förut vilket är ju underbart egentligen eftersom det finns en del uppdrag idag som känns gamla. Dessutom älskar jag att de gav honom en häst vilket gjorde honom något mer en del av jorvikfolket som älskar hästar. Så de var en riktigt bra detalj och Zee är så fin! För att sedan gå vidare till att bygga upp hans tält igen och som bonus få en extra bana att levla med! De jag inte riktigt greppade är om vi kommer behöva biljetten när vi ska in i tältet som innan, men jag tror inte det. I varje fall så var det här en riktigt bra uppdatering. 
Idag sändes sista avsnittet av Star Stable News för den här säsongen. Nu kommer vi inte få ett avsnittet förrän till hösten... om det nu inte händer något stort såklart... Alltså kan det bli som förra sommaren då de var lugnt och helt plötsligt kallade Fripp på oss. Ser så mycket fram emot det och jag hoppas att jag är ledig den dagen, men jag tror inte det. Som avslutning fick vi 3 koder som gick att hitta i avsnittet idag. Har ni inte gjort de så kolla igen tills ni hittar alla tre. Dessa koder gav oss byxor, en tröja och ett par skor. Byxorna och skorna är helt otroliga och de kommer bäras när jag är i stan och chillar. 
Så de var dagens uppdatering och jag måste säga att det är helt otroligt att de åkte in till kontoret idag när det var en röd dag där alla är ute och firar Sveriges nationaldag. Så en extra kram till dem idag och hoppas de är hemma nu och tar det lugnt. 
 
Edit! Glömde nämna att de har fixat skritten på connemaran! De är SÅ mycket bättre nu! 

Kommentarer:

1 Frida Silverfield:

JEANSEN!!!! Äntligen *crying face*

2 Delfina:

Har de fixat connemarans skritt?

Svar: Ja ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: