Från Kroatien med kärlek

Idag var första riktiga dagen här i Kroatien, mer precist i Rovinj som ligger i Istrien. En helt otroligt vacker stad och jag har verkligen njutit idag med god mat, trevligt folk och vackra vyer. Jag har det riktigt bra här och än så länge längtar jag inte hem. Det enda som är minus är att mammas och brorsans väskor inte anlände med oss. Hur svårt ska de vara när de är direkt flyg egentligen... Men men, de ska vara här imorgon på morgonen så det ska väl lösa sig hoppas jag. Hade de varit min väska hade jag behandlat situationen som en katastrof så de var väl tur i oturen att de inte var jag som råkade ut för detta. Hehe... 
 
Men jag undrar om ni vill att jag skriver lite här om min resa? De är ju inte Star Stable relaterat, men jag får verkligen sug av att skriva av mig så hojta till om ni vill se mer inlägg som detta medan jag är här. Och ni ska givetvis få lite inlägg som jag förberett innan resan som kommer att dyka upp nästa vecka så de kommer finnas lite SSOrelaterade inlägg också.  
 
Kram på er! 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock :

Vore jättekul om du skrev om din resa!:)

2 Cynthia Winterborn:

Ha en fina soliga dagar i Kroatien! ;) Gärna kan du berätta om din resa! Det blir kul och väldigt spännande :D

Kommentera här: