Den här ser ny ut

Igår skrev jag om de "nya" connemarorna som går i fortunaparaden och hur jag tror att de inte kommer vara köpbara i framtiden. Men så fick jag veta om denna stilige mustang som står i hagen utanför Jorvikstallet. Denna ser faktiskt ny ut. Jag har kollat på de andra mustangerna och ingen av dem har samma tecken på huvudet som denna och ålen på ryggen gör den annorlunda från den bruna som står hos Marley. Men jag kanske har helt fel och denna är också bara ett hopkok av alla färger och tecken som redan finns i spelet. Däremot är det inte första gången som en ny häst har poppat upp bland de andra NPChästarna. Jag väntar fortfarande på den där Lipizzaner som står i New Hillcreststallet. Antar att vi bara får vänta och se. 

Kommentarer:

1 Delfina:

Jag är nästan helt hundra att det där är en ny färg :) Den har inte synts till i hagen utanför Jorvikstallet tidigare heller :D Hoppas det blir en färg vi får köpa senare, som med lippin och nordsvensken som dök upp i stallen.

2 Renee E:

Asså, ja, jag tror den är ny. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att Star Stable lägger in hästar i spelet som man inte kan köpa.
Jag tycker att teasern på den bruna Connemaran i Mistfall var superbra. Men jag vill verkligen att hästarna ska vara "Åh, jag undrar vilka raser/ vilka färger som kommer idag?". Inte "Aha, det var den där färgen som jag längtat efter i 2 veckor men som jag tröttnat på nu". Men bara mina åsikter :D

Kommentera här: