Oj vad det händer grejer

Först så vill jag ursäkta att detta tog lite längre än de brujar, men jag har just nu en hemtenta att arbeta på som ska in imorgon. Man måste helt enkelt prioritera lite ibland. Men nu har jag tid!
Det som såklart var störst med uppdateringen igår var HUVUDUPPDRAG! Som vanligt ska jag inte prata om dem ingående eftersom jag anser att man ska uppleva dem själv. Det enda jag tänker säga är att det var riktigt intressant, dramatiskt och spännande. Det blir helt enkelt bara bättre och bättre med uppdragen och jag är så glad att de numera ger oss uppdrag oftare än förut. 
 
Annars så är Farah tillbaka med ett nytt snyggt vinrött utrustningssett till hästen som ni kan se på bilden ovan. De är rätt dyrt att köpa, men det finns inte direkt något som tvingar en att köpa heller vilket gör detta till en lyxgrej som ska vara dyr. 
Något annat som är nytt är att vi numera kan huka oss och verkligen smyga fram. Hur coolt är inte det! Kan detta betyda att vi snart kommer kunna hoppa när vi vill också? I alla fall, för att göra detta på PC trycker man antingen på CTRL+ALT eller ALTGR. Jag vet dessvärre inte hur man ska göra om man har en MAC, men gör man huvuduppdragen som kom igår ska man få veta det under en viss del som sker under dag  två.
 
Mern än så tänkte jag nog inte prata om uppdateringen eftersom det mest handlade om uppdragen. Hoppas ni njuter av alla dessa uppdateringar som jag gör.   
 

Kommentarer:

1 Nova Bluebell:

På Mac trycker man ner Z :)

Kommentera här: