Påsk 2018

Det var ju inte så förvånande att vi skulle få påskuppdrag idag, men vi fick ju en teaser i måndags. Det visade sig vara Molnriket som finns uppe i himlen. Eller ja, det är Micas kampingplats. Det var i alla fall en rolig liten plats att besöka och man kan nog ta en del fina bilder där uppe. Personligen var det kanske inte en superhöjdare mer än att jag är nyfiken på platsen som Mica ska ha sett. Tävlingen var väl rolig, men jag föredrar lite mer realistiska tävlingar. Men jag förstår att andra gillar variationen som de här faktiskt ger. Mer har nog inte att säga om stället faktiskt. 

Annars kom det vanliga tillbaka så som äggjakt i både byarna och de gylleneäggen. Tänkte faktiskt försöka spela in dem i år så det ska jag roa mig med under påsken. Tror jag har en bra plan till hur jag kan redigera filmerna så de inte blir för långt och trist. 

Vad tyckte ni om dagens uppdatering? 

Kommentera här: