Vilken uppdatering!

Som vanligt kommer jag inte prata om uppdragen eftersom det är dels spoilers och dels för att jag kommer spela in dem i min let's play så spela roll egentligen. Men det var riktigt kul och en riktig spännande utveckling i historien måste jag säga! Jag hoppas ni noterade Ylvas hår i veckans Star Stable Show!
Ja, vad ska man säga? I en enda uppdatering fick vi uppdrag, nya hästar och en hel lista med buggar som har blivit fixade. Helt underbart tycker jag! 
 
De tre nya nordsvenskarna är otroligt söta. Om det inte var för att jag redan har tre som inte är färdiglevlade hade den mörkbruna antagligen kommit hem till mig. Men jag får nog försöka hålla mig trotts att jag är riktigt duktig på att komma på anledningar till att köpa hästar till mig själv. Har hela två idag så tycker jag ska ha en klapp på axeln som låtit bli. 
 
Har mest sett den vita springa runt på Jorvik vilket förvånar mig lite eftersom det är så många som suktat efter flaxfuxen som stått i Gyllenbladsstallet. Men man kanske kommer se den mer mot helgen. 
Men vi får inte glömma listan av buggar och annat som teamet har fixat. Se bara hur mycket bättre vi sitter på araberna! Nu kommer det bli ännu roligare att rida dessa vackra hästar. Andra saker jag är glad att de fixa är att man inte längre kan riskera att frysa fast vid tävlingar. Det var riktigt irriterande. Annars var de en massa bra saker som fixades. Såklart finns det en massa mer buggar att fixa men det kommer aldrig finnas en tid då vi inte har några buggar i spelet. Man får helt enkelt bara hoppas att det man är mest irriterad av kommer fixas snabbast. 
 
Neh nu ska jag spela vidare och bara njuta av spelet en stund. Ha de bra!

Kommentera här: