De finaste jag har sett!!!!

Jag har längtat länge på något nytt i butikerna och idag besvarades mina böner och mer. Titta på den! De är banne mig konst! Åååhhh vad jag älskar kläderna, utrustningen och, till och med, rosetterna! Jag köpte även de andra utrustningsettet, men de här var nog de snyggaste. Vill definitivt se mer av de här i framtiden. Kanske jackan i fler färger så som grå, mörkblå och röd m.m. Hjälmen, stövlarna och handskarna var också perfekta. Kommer definitivt använda hjälmen så kommer nu variera mellan denna och den gråa jag typ alltid har. 
 
Potatisfestivalen är tillbaka och de är ju lite mysigt. Jag gillar banan man gör och de är ju alltid roligt med något som förändrar vardagen en liten stund. Men annars har jag inte så mycket mer att säga om festivalen. De var såklart en fin liten gåva som man får i slutet med såklart en potatis som detalj. 
 
En större garderob har varit efterlängtad bland många och jag hoppas detta gör de bättre för många. Men vi får inte glömma att Matilda och Ylva berättade att Star Stable arbetar på att förbättra garderobfunktionen och vill veta hur vår drömgarderob ser ut. Så kontakta Star Stable, antingen via mail och lämna en kommentar på deras sociala medier så förs de vidare till deras koncept team. Jag vet faktiskt inte själv vad jag skulle vilja ha, men det vi får kommer nog vara bättre än de vi har idag vilket jag ser fram emot. 

Kommentera här: