Jag har min egna Rambo

Dagens uppdatering har nästan fått mig att gråta. Inte trodde jag att dessa tre gosiga terriers skulle dyka upp spelet idag. De är så söta och de var de närmaste man lär komma för att jag skulle kunna få ha min lilla bebis Rambo med mig i spelet. Min lilla hund som ni kanske kommer ihåg att jag behövde ta bort för ungefär ett år sedan nu. I Star Stable Show säger de att de ska vara Yorkshireterriers, men nja. De kanske är jag som är lite extra petig bara för att jag har haft en men jag känner väl att de inte riktigt är yorkies. Jag vet att de är sjukt svårt att göra en yorkie i ett spel eftersom de har så speciellt päls och de är liksom svårt att inte göra dem till att verkligen se ut som en renrasig Yorkshireterrier. Men, de hade kunnat fått till färgerna bättre. Hade de varit mer korrekt hade jag köpt att de var Yorkshireterriers. Nu ser de mer ut som en blandras som har yorkie i sig och de går visserligen alltid hem för mig för de är alltid så söta! Såklart köpte jag mig en liten goding som nu då får heta Rambo. Var riktigt svårt att välja färg eftersom ingen var direkt som hans, men den brunröda var mer i min smak så den fick de bli. Den har också lite samma busiga blick som min lilla Rambo hade. Men ja, de var väl de som jag hade att ge lite kritik åt trots att jag vet hur svårt de är. Jag vill bara säga att mer korrekta färger hade gjort dem mer yorkieaktiga. 
Om ni såg Star Stable Show kanske ni såg de här. EN SNEAK PEEK! Vad kan detta vara?!?!?! En teori jag har är att man ska på något sätt kunna spara outfits i och med att de finns en "save" button och ett menyfält som antagligen kommer gå att dra ner. "Change" kanske betyder att man kan spara en ny outfit på en redan sparad outfit? Åh hur skönt vore inte de?! Att ha t.ex. klubboutfiten och sin champoutfit sparad på karaktärsbladet så man slapp bära runt på de i ryggsäcken. Underbart! Men de här kan ju vara något helt annat såklart så vi får fortsätta fundera vidare. Har ni några andra teorier? 
Jag är såklart superglad över att Lusitanon nu kan beta när man inte sitter på den. Detta var ju en kommentar jag hade i min review att jag tyckte de var tråkigt att den inte gjorde det. Men nu gör dem de och de är så mysigt! 
 
Har nog inte så mycket mer att säga om dagens uppdatering. Jag hoppas inte den personen/personerna som gjorde hundarna blev ledsna nu för jag förstår att de har lagt ner en massa arbete på dem, men ja, lite kritisk måste jag ju vara. Speciellt när de är en ras som ligger väldigt nära hjärtat. Avslutar detta inlägg med en bild på min lilla älskling. Saknar honom extremt mycket fortfarande. 
 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock :

Jag såg också dett där med karaktärsbladet! Det var så också när de släppte de nya hot keysen, men efter några dagar suddade de ut de på videon.

Kommentera här: