Lite viktig information i trail riden

Jag bestämde mig för att göra en trail ride, något jag inte gjort sen jag fick en face cam. Fick en kommentar för inte så längesen från en tjej som saknade mina trail rides och de fick mig att fundera lite över om jag verkligen måste vlogga, alltså visa mig själv varje gång jag bara ska prata. Neh, ibland är trail rides faktiskt bra att ha om man bara ska prata och inte behöver visa något. Så de fick bli en sådan nu när jag behövde prata om dels Star Stable Live, dels att jag kommer sluta sätta poäng på nya raser. 
 
Mina reviews är de videos som drar till sig mest tittare vilket är väldigt roligt såklart! Men på senare tid har jag fått lite kommentarer om min poängsättning som gjort att jag har funderat över om jag verkligen behövder den delen i min review. Så därför har jag valt att ta bort den lilla delen. Annars kommer mina reviews se ut som tidigare så var inte oroliga! Men se gärna på trail riden för att höra mer om mina tankar runt detta. Pratar om det i de första 20 minutrarna om ni inte vill lyssna på hela. 

Kommentera här: