Äntligen ett event

Idag kunde jag äntligen sätta mig vid datorn och vara med på ett event med klubben. Lily och Wilma har hållt en Halloweenvecka och idag var sista dagen så jag är så glad att jag lyckades vara med. Det var en trevlig ritt runt Jorvik där vi tog lite pauser för att få höra på spökhistorier! De var riktigt bra historier och de gav en lite kalla kårar då och då. 
 
Nu får jag se när nästa event blir. Jag hoppas på att kunna vara hemma tisdagkväll. Kruxet är att de blir rätt sent att åka hem och det är inte alltid jag kan ta den tiden att åka fram och tillbaka. Men vi får se. Nu verkar i alla fall Halloween vara över för i år. Eller ja, det försvinner från spelet på onsdag, men själva högtiden i sig är liksom klart på måndag och alla börjar sjunga jullåtar istället. Let it snow, let it snow, let it snow!

Kommentera här: