Bloggat i 5 år!

Idag fyller bloggen 5 år! Det är alltså 5 år sedan jag publicerade mitt första inlägg här. Tittar jag tillbaka till mina första inlägg så skäms jag lite för hur jag skriver och måste säga att de senaste åren har varit bättre. Eller jag hoppas att ni tycker det i alla fall. 
 
Men det är rätt sjukt hur allt har utvecklats. Då jag började var bloggar de största som fanns inom communityt, men nu är det nog youtubekanaler och instagram som gäller. Samtidigt finns ni ändå där, mina läsare, för annars hade jag nog aldrig fortsatt om det stod 0 läsare varje dag. Så även om jag gör detta för jag tycker om att skriva och framför allt få skriva av mig om mina tankar så är det ni som verkligen ger glöden till att vilja skriva. Jag vill därför tacka er för att ni har varit här i 5 år, både ni från början och nya läsare. Utan er hade jag inte nått 5 år. Kram på er!
 
Nu ser vi fram emot 5 år till... hoppas jag i alla fall. Man vet aldrig vad livet har att erbjuda. Ni är bäst!

Kommentarer:

1 Elenor Catlord:

Grattis på 5 års dagen bloggen! :D

2 Elise Stormwright:

Stort grattis!

Kommentera här: