Då är den önskade zonyn här!

Här har vi nu ett klassiskt exempel på att Star Stable hör våra önskningar för här har vi nu en Zony som är skapad efter att Clara Lightland startade #LisaPleaseMakeAZony som spreds som eld i communityt. Och Lisa hörde era böner! Här har vi nu en Zony som verkar lite speciell. Den är magisk! Zonyn är väldig söt och det kommer bli så kul att se alla rida runt på den i spelet. Jag sitter fortfarande i soffan och kurerar mig lite. En förkylning börjar komma över mig igen. Suck... 
 
I alla fall, jag har bestämt mig för att inte göra en recension på denna lilla ponny. Känns lite reptereande i och med att det är en jovikiskponny med ny textur. Så vill ni veta vad jag tycker om modellen och gångarterna kan ni se min recension på den nya jorvikiska ponnyn. Texturen är annars väldigt fin och jag gillar den magiska detaljen. Däremot kommer jag nog inte köpa den. Jag känner mig själv och jag rider extremt sällan på mina jorvikiska urhästar att jag faktiskt börjar göra lite mer vuxna val när det kommer till de magiska hästarna. Känner mig alltid så konstig när jag gör vuxna val.
 
Annars verkar det inte ha hänt så mycket mer än så. Tror de jobbar på stora grejer på kontoret så det är bara att hålla ut. Får väl vara ärlig och säga att det är lite skönt att det inte var något större idag för då kan jag stanna i soffan en stund till. Kan det förresten vara dags för en decemberhäst snart? Det har flyttats på gamla hästar enligt Star Stable News så de gör helt klart plats för den. Är så taggad för nästa häst. Har verkligen ingen aning om vad det kan vara. Vad tror ni? 
 
Fick just veta att jag dessutom ska ta emot en elektriker som ska fixa det sista i köket. Så får väl ta och duscha då. Jag som ville vara i soffan och se på Youtube... Aja, hoppas ni får en trevlig dag! 

Kommentera här: