Min Heihei kommer bli så fin!

Äntligen kom det en liten trailer på starterhästen 3.0! Och de är så otroligt söta! Man får verkligen en känsla av att det är en ridskolehäst, den där söta, trygga och mysiga hästen man bara önskar var ens egen. Det är den känslan man ska ha för sin starthäst. Och färgerna! De är en fantastisk förbättring och jag får känslan att alla starthästar kommer se väldigt fina ut oavsett vad man gör för matchning av färger. Och den fina knoppade manen! Den ser helt fantastisk ut och jag hoppas att flera av hästarna kommer kunna ha den i framtiden, men jag förstår att det kan ta tid att anpassa till alla raser. 
 
Gångarterna ser helt okej ut. Jag kommer inte göra någon djupare analys än så förrän jag rider runt på min starthäst i spelet på onsdag. Men de ser betydligt bättre ut än vad det gör idag. Det är kanske här jag också får lite ridskolehästkänsla. Neh nu ska jag sluta och bara vänta tills jag ser det i spelet. 
 
Det här är helt fantastiskt och jag vill bara att det ska vara onsdag nu!

Kommentera här: