Star Stable på Tekniska Museet i Stockholm

Jag hoppas ingen av er har missat att denna helg kommer Star Stable vara på Tekniska Museets megahelg med djurtema! Om ni har det så tycker jag ni genast ska klicka HÄR så ni kan läsa mer och skaffa biljetter. Det kommer finnas workshops där man kan få testa på lite allt möjligt, se konceptartisterna illustrera live, träffa Ylva, Matilda och Stacy samt så mycket och många fler!
 
Jag kommer vara på plats på lördagen. Ni kommer nog se mig springa runt med min vloggkamera och försöka få så mycket på film som möjligt. Jag vet att även Cecilia Gladefield och Clara Lightland kommer vara på plats och kanske Renee Bluebridge! Så ni har även lite ambassadörer att få snacka lite med om ni vill. 
 
Det kommer finnas en massa annat att göra på museet. Ni kan få testa på lite Nintendospel, prova på Esport och få göra lite små robotar till deras robotzoo. Men det är om ni måste ha någon mer anledning att gå för jag tycker att bara Star Stable är anledning nog. Men jag är väl rätt partisk, hehe. 
 
Jag hoppas vi ses där! Kom fram och säg hej om ni ser mig och har tid och lust såklart. Jag lovar, jag bitts inte <3
 

Kommentera här: