Åker till Skåne!

Idag sätter jag mig på tåget och åker ner till min käre vän Frida Silverfield! Första gången jag besöker Ängelholm så det ska spännande, men ska mest bli mys att bara chilla med Frida. Vi har inte så stora planer om vad vi ska göra förutom att titta på film, hälsa på hennes sköthäst, gosa med katter och se stranden. Tror de blir perfekt för mig som just börjat en ny kurs och kommer nog ha lite att läsa samtidigt som jag är där. 
 
Jag kommer ta flyget hem på söndag eftermiddag, så jag kommer faktiskt inte spela på ca 4 dagar. Eller ja, jag kanske får låna Fridas dator. Jag kommer ha med min laptop, men som sagt tidigare så är de ingen speldator, så den är mest med för skolarbete och så jag kan eventuellt blogga och hålla koll på min Youtube-kanal. 
 
Däremot blir de då ingen veckans önskning idag. Har inte lyckats klura ut någon och ibland så är de bara så att man är rätt nöjd med livet på Jorvik. Men det kommer nog finnas en önskning till nästa vecka!

Kommentera här: