En till liten brygga?

Först måste jag nämna det superfina schabraket som man kan hitta i Life Time shoppen i Moorland. Endast +1 i styrka så den är bara för fint och stunder då du inte behöver vara snabb. Men som sagt, de är riktigt fint och vackert detaljerat. Önskar mig definitivt fler!
 
Men den stora händelsen idag är att Kallterna har nu försvunnit! Varför har de lämnat? Vad är de för mardröm som Avalon svamlar om? Vi fick ju en indikation i Star Stable News att Star Stable har stora planer för Dinodalen. De här var helt klart bara en teaser eller en väldigt sen brygga. Med brygga menar jag något som sker mellan två stora händelser. 
I Star Stable News fick vi också se ett litet nytt ansikte. Nämligen ansiktet på den nya fjordingen. Samtidigt som de berättade att några gamla vänner har fått flytta till nya ställen för att göra platser för nya kompisar. Detta kan ju bara betyda att de nya fjordingarna kommer nästa vecka! HYPE! Men, såklart kan inget vara enkelt för mig. Det är nästa vecka jag flyttar till pappa och den veckan ska de börja renovera köket. Tänkte försöka fråga om deras schema så jag vet när jag får komma hem och arbeta lite. Det kommer nog i alla fall betyda att min recension kommer upp senare än vanligt. Bara så ni vet. 
 
Men de var även en till liten teaser i nyheterna idag! Någon kanske märkte att de faktiskt var en vattenslang i spolspiltan i hemstallet? Kan detta betyda att vi ska få kunna tvätta våra hästar nu? Kommer de bara vara för skoj eller kommer det faktiskt göra något? Hoppas vi får detta även nästa vecka också!
Då har vi nu lite valmöjligheter till fiskmåsar i spelet. Det är inte så stora skillnader i färg denna gång, utan de har antingen kläder på sig eller inte. Supersöta! Men inget jag kommer köpa. Jag tänker nog vänta på en uggla eller en papegoja. Hur söt skulle de inte vara med en Kakadua?! Fiskmåsarna är i alla fall 50 SC billigare än hundarna så de är ju positivt. Däremot anser väl jag att flygande djur borde vara dyrare än djur som går på marken. Känns mer exklusivt med något som flyger. Men här ska inte klagas såklart. 
 
Detta var då dagens uppdatering. Som de sa, inte så stor, men de betyder bara att de arbetar på större saker! 

Kommentera här: