Episod 3 kommer snart!

Igår spelade vi in ett tredje avsnitt av vår Soul Rider podcast. Denna gång handlar det om Star Stable hästar och vi har äran att ha Lisa från Star Stable som gäst! Det här kommer nog bli en av mina favorit avsnitt eftersom hästarna i spelet är det jag tycker är de roligaste att prata om samt att jag är så glad att ni ska få lära känna Lisa. Denna kvinna är så otroligt go och engagerad i sitt arbete att hon behöver synas mer. Lisa är trots allt en av de i hästkommittén som hjälper till att producera fram de vackra hästar vi sen kan köpa i spelet. Just Lisas roll är att skapa de fantastiska färgerna till hästarna. Tro mig, ni vill inte missa den här! 
 
Avsnittet ska finnas på Totalcretins kanal den 8:de! Det är även där ni kan se våra tidigare avsnitt om ni har missat dem! Nu ska jag börja fundera på nästa episod. Vad ska man ha för tema då?  

Kommentera här: