Kan vi kanske få ytterligare en teaser snart?

Med alla stora grejer som kommer så vill jag så gärna se mer. Eller ja, jag skulle inte tacka nej till att få deras uppdateringschema just nu, så jag vet när jag borde sitta hemma och bara vänta. Man kan alltid önska... I alla fall, satt jag nu och tänkte på att en teaser video på starthästarna kanske kommer ut idag, men kom då på att de kommer ut nästa vecka. Så om vi ens kommer få någon video så blir det antingen innan helgen eller om en vecka. 
 
Aja, men vad kan komma på onsdag då? Det är så mycket stort som kommer senare så man glömmer bort stackars lilla 31:a uppdateringen. Kanske får vi mer Halloweengrejer att göra? Det är trots allt Halloween på onsdag. Vad tror ni? 

Kommentarer:

1 Anonym:

Det kommer komma spöken eftersom de inte kommit än men man kan se spökena på laddningsskärmen. Så mer halloween

Kommentera här: