Nämen Halloweensnostalgi

Förra veckan fick vi ett helt nytt Halloween och denna vecka får vi återbesök från några gamla godingar. Jag blev såklart väldigt glad att se våra kära söta spöken komma tillbaka och att jag därför fick tillfället att äntligen streama medans jag letade efter dessa. Det stora pluset var att Frida följde med så det blev en riktigt rolig stream. Den streamen kan ni se här nedan.
Men det som gjorde mig riktigt glad var att Rob och Bobs läskiga uppdrag, som vi fick uppleva för några år sedan, kom tillbaka. Det var ju super eftersom jag började med Youtube efter det kom så de borde ha vari 2015 om jag tänker rätt. Men nu finns det på video och den håller på att renda just nu. Jag hade velat ha den uppe innan streamen, men videon blev lite över 40 minuter lång så rendering tar några timmar. Aja, så får det vara ibland och jag har en snäll pappa som kommer hämta mig så jag slipper åka hem sent på natten helt själv. 
 
Annars så var det pumpajakten och de lilla läskiga tåget tillbaka i slottet. Personligen är dessa inga av mina favoriter. Men nu vid närmare eftertanke vet jag inte om jag har spelat in det lilla tåget. Det måste jag kolla upp sen. Kanske kan göra det i helgen annars. Nu kan man i alla fall säga att detta var Halloween 2018 i och med att det nu är klart. 
 
Nu ska det hypas för nästa onsdag då våra kära starthästar kommer få sin uppdatering. Kan knappt vänta!!! Happy Halloween och ha en mysig alla helgonashelg!

Kommentera här: