Nu börjas de

Ja, från och med idag så bor jag inte hemma längre. Eller ja, egentligen borde väl min pappas lägenhet också kallas för hemma. Fast de blir mitt hem nu. Så snurrigt! Helt enkelt, jag kommer inte bo där min stationära dator bor. Så, det var kanske en simplare förklaring. Ja, köket ska renoveras här hemma och jag erbjöd mig att vara den som bor hos pappa så att mitt rum blir lite förvaring. Förutsat att jag kan komma hem när jag vill och sätta mig vid datorn om de behövs. Och det kommer verkligen behövas. På onsdag kommer antagligen de nya fjordingarna och jag kommer självklart försöka få till en recension. Jag hade tänkt fel, det är på onsdag som ALLA prylar kommer till lägenheten och det ska vara klart till 12:00. Så jag kommer kunna åka hem från skolan direkt och göra det jag brukar göra. Väldigt skönt!
 
Men ja, detta betyder såklart att jag ändå inte kommer vara så aktiv här. Jag ska försöka få till lite bloggar, men de är ju lite svårt när jag inte riktigt kan spela. Men jag ska göra mitt bästa ändå. Nu vet ni i alla fall hur de ligger till. Hoppas ni får en härlig vecka!

Kommentera här: