Så det blev ett inköp

Efter lite diskussion med min smarta mamma bestämde jag mig för att jag visst kunde köpa denna lilla kamera. Sagt och gjort åkte vi in till stan och gick raka vägen till Media Markt. De gick väldigt fort och så fort jag kom hem började jag lära mig hur den fungerar. Det är så otroligt roligt att jag har denna nu eftersom jag då kan börja ge er lite roligare vloggar. Jag har som sagt lite idéer redan som jag ska börja spela in redan nästa vecka! Däremot kommer de inte komma ut förrän v42-43 på grund av att det kommer ta tid att redigera dem samt att den tiden är rätt begränsad på grund av köksrenoveringen. De har inte ens börjat än och jag kan redan knappt vänta tills de är klara. Men nu har jag i alla fall en ny leksak och är så exalterad. Det ska bli så kul! 

Kommentera här: