Åh vilken uppdatering!

HUR SÖTA ÄR INTE FÅREN!?!?!?! Jag red runt och kollade på alla fluffiga godingar på Jorvik och känner att de passar perfekt in på ön nu. Då var de bara grisarna och hönsen kvar av djuren som behöver uppdaters. Men med de här resultaten så kan man ju tänka sig hur söta grisarna kommer bli! 
Annars då, jo jag köpte två hästar. Hur kunde man motstå när de är så sjukt fina? De fick bli den mörkbruna som ni ser ovan. Han får namnet Lunatic "Crazyjumper". Nedan ser ni den andra som jag köpte som är fuxen då och han fick heta Pennywise "Crazyeye". Ja, jag älskade IT när den kom ut och kände att jag behövde en häst med de namnet. Denna fux passade perfekt till de för den är lika röd som Pennywises hår. Så jag är supernöjd med hästköpen idag. Den svarta lär kanske hamna hos mig också, men tror jag ändå vill spara den till mitt andra konto. 
Vi får ju inte glömma kartan! Den ser så mycket bättre ut nu med alla olika tecken så man kan se vad som är vad. Dessvärre trodde den att mitt hemstall är Steves fast de är Valedale, men de lär nog fixas sen. Funktionen där man kan markera en plats är ju riktigt smart! Vet inte när jag skulle använda den däremot för jag känner att jag hittar rätt bra själv. Men vem vet? 
 
Jag tycker verkligen om när de uppdaterar gamla saker så de får nytt liv och ger mer kvalitet till spelet. Därför är de extra roligt att de verkar fokusera på det i år och verkligen lägger ner tid och energi på att göra ett fantastiskt jobb. Heja Star Stable!

Kommentera här: