Alltid glad för fler banor

Två nya banor och ett tält där vi kan få veta vår framtid har lagts till i spelet. Banorna är rätt roliga och annorlunda så det tror jag folk tycker är väldigt kul med lite variation. Jag personligen vill se mer kreativitet i verklighetstrogna banor men det känns verkligen som att Star Stable satsar mer på magi i år och det är klart de ska få göra de för Jorvik är trots allt magiskt. Tittar man dessutom noga på bilden ovan så vet vi vart alla hästar kommer ifrån FÖRUTOM vattenhästen. Är det kanske någon potentiell häst vi kommer möta i framtiden? Jag hoppas de för den ser väldigt cool ut! 
 
Om man ska prata om banorna då så kommer jag nog köra polebendingen mer än den andra. Den går snabbare och är lättare. Jag är väldigt glad att de uppdaterade elden och andra detaljer i banan så den känns mer magisk och pandorisk. Den andra banan är såklart också rolig, men den är längre och känns mer som något jag gör med vänner än en vanlig levlingsrunda. Men man vet aldrig, det kanske blir en vana sen.  
Ydris lilla spåtält vet jag inte riktigt vad den har för syfte. Är de för skoj eller ska vi faktiskt ta hans spådomar som något som kommer hända i framtiden? Det jag valde idag var så klurigt skrivet att jag inte riktigt förstod någonting. Man vet ju aldrig hur de tänker där på Star Stable, men jag hoppas att de är små hintar om vad som är planerat i framtiden. Annars har jag inte så mycket om säga om det förutom att de var snyggt gjort. Alla som älskar Ydris är i extas förstår jag. Hehe...
 
Men till något som skett i bakgrunden så har NPC:erna i New Hillcrest som rider runt på hästar fått dem uppgraderade. Då pratar jag om de två som rider runt hagarna nära championatet. En till och med töltar längs vägen och det är så mysigt att se! Den andra som ni ser på bilden travar runt på sin fina frisiska sporthäst. 
De var ju bara en tidsfråga innan detta skulle ske såklart och det är väldigt kul att se dem ha utrustning som man kan hitta i spelet också. Men de är de enda som har fått sina hästar uppdaterade. Jag tog genast transporten till Jarlaheim för att titta till tjejen som rider nedanför Goldspur och hon har fortfarande sin gamla häst. Sedan tog jag transporten till Moorland och där var de samma sak. Till och med stackars Loretta sitter på sin gamla vita häst. Hon om någon vill väl ändå uppdatera sin häst för hon verkar ju vara en tjej som gillar de senaste. Eller har vi tolkat de fel och hon gillar vintage? Neh, tror inte de. Speciellt inte efter att Tan har en så fin svart Lipizzaner. Jag tror hon vill uppdatera sin häst nu, men frågan är vad skulle passa henne? Personligen kan jag se henne på en vit lusitano eller kanske en vit frisisk sporthäst. Jag tycker det ska vara en häst som inte äter när hon sitter på för hon ska nog ha en häst som tycker om att se lika proper ut som hon gör. Arab hadet kanske också passat däremot. Vad tycker ni att hon ska ha för häst? 
 

Kommentera här: