Och poff, så var utrustningen i ryggsäcken

Om de är något jag har tänkt på så är de hur lång tid de tar att ta av all utrustning från en häst. Hur härligt skulle de inte vara om de fanns möjligheten att trycka på en knapp och så förflyttades all utrustning till ryggsäcken. Detta är min veckans önskning! 
 
Hur ska de se ut då. Jo, under sadelväskrutorna har vi ju lite plats för knappar. Där längst till höger skulle de kunna finnas en knapp. Trycker man på den så åker allt på hästen av. Ja, de inkluderar skorna tyvärr. Jag skulle ju helst se att dem inte ingår, men kan tänka mig att de kanske är enklare att bara låta allt åka av. Det skulle vara så underbart att ha denna möjligheten om de är så att man vill bara ha av allt. De blir lite frustrerande att dra en sak i taget, speciellt när de händer att man råkar släppa när den inte är i närheten av en ruta så de åker tillbaka. Så ja, de här önskar jag mig nu! Skulle ni vilja ha detta? 

Kommentarer:

1 Frida Silverfield:

Shift+klick borde göra att föremålet man klickar på hamnar i ryggsäcken eller garderoben beroende på vad man har uppe! Så funkar det i många spel och det vore sååå behändigt i sso :D

Svar: Smart! :D
Rose Shadowlee

Kommentera här: