Planerar hästpresentation

Ni kanske då vet att jag nu har 3 hästar att presentera här. Det är Birk som jag köpteeee..... Minns inte.... Och så är de två trakehnare som kom i onsdags då. Först så vill jag presentera dem i den ordningen jag köpte dem vilket betyder att Birk kommer presenteras först. Jag vill bara berätta detta så ni inte sitter där och undrar vad som hände med de andra två. För de andra så kommer jag sprida ut dem så att de publiceras under helgen. Så Brik kommer att presenteras senare idag, Pennywise imorgon (lördag) och Lunatic på söndag. Då vet ni hur det kommer se ut i helgen. 
 
Annars så skulle jag vilja tipsa om min senaste video som kom ut idag! I denna video försöker jag förklara hur det verkligen ligger till när de kommer till mina hästrecensioner och de faktum att de hästar jag numera recenserar har jag fått av Star Stable. Jag har märkt att de finns en del av mina tittare som inte riktigt förstår vad de betyder och eftersom det är rätt viktigt ämne ville jag inte bara vifta bort de utan göra en video där jag förklarar hur det fungerar. Så hoppa till min kanal som ni hittar HÄR om ni känner att ni inte riktigt förstår hur de ligger till. 

Kommentera här: