Så mycket roligt, men så lite tid

Ja, jag planerar in så mycket roligt nu som jag liksom måste bolla med skolarbete. De är väldigt ofta jag önskar att detta var mitt jobb, men jag förstår samtidigt att de är alldeles för lite för att faktiskt livnära mig på de. Men det ska ändå bli så kul! 
 
Jag planerar vår tredje podcast som ska spelas in i början av oktober. Är så peppad över att vi ska ha hästar som tema och att Lisa från Star Stable ska gästa. Är så taggad så jag vill att vi ska spela in på en gång, men de blir ju svårt i och med att jag inte har planerat klart. Hehe. Kul ska de bli. 
 
Sen så har jag min giveaway som jag valde att göra nu när jag nådde 2000 prenumeranter på YouTube. Jag valde att de som vill delta i denna giveaway ska svara på denna fråga: Vad har varit den bästa stunden för dem på min kanal? De svar jag har fått in hittills har gjort mig väldigt rörd och otroligt glad. Jag visste inte att så många hade sånna känslor för min lilla kanal. De verkligen peppar mig att fortsätta trots allt arbete som läggs som behövs för att hålla mina plattformar levande. Jag önskar jag kunde göra mer, men de sista månaderna de här året kommer vara hektiska som de är. 
 
Jag ska såklart fortsätta streama och har nu även planer på att besöka någon annans stream. De ska ju bli otroligt kul att få vara lite gäst och skoja runt med någon. Jag ska inte avslöja vem än då de är planerat till den 5 oktober, men ni kommer få veta den veckan. 
 
Samtidigt som jag planerar så mycket saker så måste jag ha i åtanke att vårt kök ska renoveras och jag kommer bo hos pappa. Min tillgång till datorn kommer inte vara lika bra eftersom jag kommer behöva åka hem och tänka på att jag ska sedan hem till pappa. Han har visserligen varit väldigt snäll och sagt att han hämtar mig om de blir sent. Men de är de här med att spela in. Jag vill göra de på dagtid i spelet vilket betyder dagtid här. Även om jag är hemma från skolan till exempel en tisdag så måste man ju tänka på att renoveringsteamet kommer vara här och arbeta. Så de blir begränsat till helger. Jag är bra orolig för de här, speciellt med den nya rasen som kan komma under just den tiden. De blir spännande att se hur jag löser detta, men de kan vara så att de blir segt då. 
 
Så jag kommer försöka spela in så mycket som möjligt så jag har videos på lager och klara för den perioden jag inte bor hemma. De blir svårt för jag måste fokusera på skolan samtidigt. Livet är inte lätt ibland...
 
 

Kommentera här: