Vad härligt!

Ja, de tog riktigt lång tid idag med att få uppdateringen klar. Men ibland är de så att tekniken inte riktigt vill. Vi har alla varit där, så jag tycker inte alls att de är rättvist att skriva hemska kommentarer till Star Stable när de kämpar för att fixa problemet. Jag vet att många fortfarande har problem med att ta sig in och vad jag förstår så har de försökt fixa de, men de kan vara så att de är något som är löst imorgon. 
 
I varje fall så lyckades jag på ett mirakulöst sätt komma in och se uppdateringen. Och vilken uppdatering! Jag ska såklart inte spoila, men jag vill bara säga att de är otroligt roligt! De är helt nya funktioner och en väldigt "hands on" aktigt uppdrag vi fick idag med en spännande story kopplad till den. Otroligt roligt också att man kan bo på Sydhoven nu. Jag vet att de är många som har önskat detta och ännu mer efter gårdens uppdatering. Jag älskar ön och omgivningarna, men mitt hem är fortfarande i Valedale. Jag ser i varje fall fram emot att fortsätta uppdragen imorgon. 
Och vi måste väl ändå prata om regnet som dök upp. De skapade en riktig stämning i scenariot och de var coolt att se de i spelet. Men de var väl ett väldigt lokalt regn. Vi fick ändå chansen att se på regnet i spelet och jag har börjat förstå nu att de är VÄLDIGT svårt att skapa regn i spelet, ännu svårare i ett online spel. Men de här kan väl ändå ge förhoppningar på att de har något på g? 
Och jag måste bara nämna dessa otroligt söta terrierna! Jag är ju lite i en hundabstinens just nu så de här hjälper inte alls. Jag har ju redan min Rambo och behöver väl ingen mer terrier. Väl? Ååhhhh, neh jag ska inte. De är super söta och otroligt fina! Skulle vara kul att se någon mer hundtyp och jag tror de lär komma i framtiden. Vilken av dessa var er favorit och har ni köpt en? 
 
Nu ser jag verkligen fram emot imorgon då vi ska få en artikel om något som kommer att komma detta år! Jag älskar sånt här! Kommer hålla mig nålad vid datorn imorgon! Och såg ni sminkbordet som var i bakgrunden på bloopersarna i Star Stable Show? De ser ju ut som de från Fashion Week, men vad gör den i hemstallet? Så mycket frågor och jag vill ha svar nu!
 
Kom på nu att jag glömt besöka Loretta! Får ta och göra de innan läggdags ikväll. 

Kommentera här: