Vi är fabulösa!

Fashion Week är återigen tillbaka, men med en liten twist. Fokuset är nämligen på oss denna gången och det är vi som är stjärnan på catwalken. Varje dag kommer de vara ett speciellt tema i stil som man kan följa om man vill eller bara köra på vad man vill. 
 
Men de som jag ändå tycker är de bästa med denna uppdatering är sminkbordet i vårt stall. Äntligen behöver vi inte fundera över om vi verkligen vill ha en ny frisyr eller inte utan oroa oss över om vi kommer ångra oss. Har man köpt en frisyr eller en sminkning så kommer de nu att sparas i vårt egna sminkbord som står i de lilla rummet vid utgången. De enda jag tänker på är att sminbordet står ut en del med sin svarta färg i jämförelse med allt annat som är bara trä. De hade varit lite trevligare om den var vit eller av mörkt trä också. 
 
Det är trevligt att ha garderoben så nära dessutom, men jag hoppas att garderoben ute i stallgången kommer bli lite uppiffad för den ser rätt trist ut och går inte riktigt ihop med att man byter utrustning på hästen. Hur får alla mina sadlar plats där inne?! 
Då var de äntligen dags för nya frisyrer! Eller frisyr om man ska vara petig. Denna fina korta frisyr kan du nu hitta i flera olika färger i Jorviks galleria. De är inget som skulle passa mig, men de är alltid kul när de kommer mer valmöjligheter på frisyrsidan. Jag hoppas detta är något som skulle kunna hända lite oftare. Kläderna som kom denna gång var väl inte riktigt de jag brukar ha på mig. Kanske någon hatt eller så kommer att köpas, men annars är de nog mer för andra. Man kanske kan hoppas på lite mer kläder nästa vecka. 
 
De är nu också härligt att vi inte behöver vänta på buseen längre. Nu kan vi bara gå upp till skylten och åka iväg. Samtidigt var de ju mysigt med bussarna, men jag kan ju erkänna att de var frustrerande om man var på väg någonstans och fick stå och vänta. Dessutom kan vi ta bussen från fler ställen på Jorvik! 
 
En härlig uppdatering som dessutom var klar väldigt fort! Hann vara vaken i 30 minuter så fick man alla möjliga notiser om att servrarna var öppna. De var bara att äta upp mackan och förbereda sig för inspelning. Japp, en video om dagens uppdaterin ska ligga på min YT-kanal nu eller om några timmar. Så håll ögonen öppna!  
 
 

Kommentera här: