De är rätt dött där

För er som lyssnat på min, TCs och Cissis podcast samt sett någon av mina streams är nog rätt trött på den här önskningens, men de är ju inte fullbordat förrän jag även nämnt den i min Veckans önskning. Jag menar såklart uppdatering av områden som såklart är ett pågående projekt på Star Stable. 
 
Men vad är de jag vill ska hända är att Gyllenåsarnas dal får lite extra kärlek. Just nu är de ett väldigt gult område med ställen som är väldigt tomma. Som till exempel vägen upp till Pi, en väg vi rider rätt ofta på vid olika tillfällen. Att bara sätta dit lite träd skulle göra en del för den vägen, fast efter att Mistfall öppnade så kan man ju bara tänka sig hur vackert detta område skulle kunna vara med sina färger men uppdaterad natur och byggnader. 
 
Vilket område skulle ni vilja se uppdaterat härnäst? 

Kommentera här: