En snabb uppdatering som gav oss söta ponnys

Ber om ursäkt för detta sena inlägg men min dag har varit lite upp och ner. Jag sitter hundvakt från och med idag åt en liten vovven som är knappt 1 år och de är en hel del energi i den här hunden. På de så fick jag ett litet IBS anfall på kvällen så har inte liksom suttit vid datorn så mycket. 
 
Men, jag hann logga in och se de nya ponnyerna! De är sjukt vackra, speciellt pinton. Jag avstår dock från att köpa någon ny häst just nu då jag redan har en del hästar att levla och jag vet inte om jag verkligen kommer använda de nya ponnyerna så mycket. Men, de är extremt fina så de kommer nog bli svårt att inte skaffa en senare. Mer än så fick vi inte idag och de förvånar mig inte då de är verkligen semester nu för många i Sverige så kan tänka mig att de har planerat in uppdateringar som inte har lika hög risk att inte fungera i spelet. Nästa vecka borde börjar röra sig till de normala på Star Stable så då kanske vi kan börja se lite mer roliga uppdateringar igen. 
 
Har ni skaffat någon ny ponny idag? 

Kommentera här: