Första eventet med Comet Hawks

Idag höll då Frida en liten lätt uteritt med klubben som avslutades med att grilla i skogen vid Månskärebyn. Väldigt mysigt att få hänga med hökarna igen och få användning av sina hästar som annars bara få stå. Så idag fick fina Baronen komma med ut på uteritten och mysa med de andra hästar. Jag absolut älskar hanoveranerna så jag är så exalterad över att vi ska få Trakehners till spelet också. Sporthästar for the win! 
 
Jag ska hålla min första lektion på torsdag och de ska bli en relativt lätt lektion med lite upprepning av regler och bara komma igång, komma ihåg hur de känns att vara på ridlektion. Ska bli så mys! Annars så jobbar jag bara och orkar inte spela allt för mycket. En vecka kvar sen är jag ledig i en vecka innan skolan är igång igen. Längtar!

Kommentera här: