Träningstävling med Sky Knights

Comet Hawks är en av de klubbar som ska vara med i Airstar serien som börjar snart. Sky Knights ska också delta, så Siri Hawkhill frågade då Frida och Maria om vi hade lust att träningstävla mot dem. Detta var ju ett riktigt bra initiativ eftersom vi då alla får känna på hur de kommer att känna sen på ett ungefär utan press. Så vi tog båda ut vårt tävlingslag, med några reserver som standby varav jag var en reserv, och en från varje team fick möta varandra i 7 olika tävlingar som finns i Skördebyggden. Denna tävling hölls då igårkväll.

Det var en väldigt spännande kamp och i slutändan stod de 4-3 till Sky Knights. Gratulationer till dem och en stor kram till de hökar som kämpade in i de sista. Så nu vet vi hur de kommer vara i serien och jag måste erkänna att jag tycker att de kommer bli spännande. Jag kommer nog fortsätta vara reserv för jag är inte så mycket för att tävla, men ställer upp om de inte finns någon annan. 
 
Men idag är det måndag och jag hade SÅ mycket planerat, men... nu är jag verkligen förkyld. Näsan krånglar, hostar lite då och då samt att jag har fått den där lilla svullnaden i utsidan av halsen som jag får när jag faktiskt är förkyld. SÅ FRUSTRERANDE!!!! Så ingen träning för jag får verkligen inte vara förkyld i slutet av veckan av olika anledningar. Mycket te, vila och spela in när jag kan helt enkelt. Men ikväll ska jag i alla fall hålla lektion för hökarna. De kommer bli en hel del töltande!

Kommentera här: