Heihei har sprungit vidare och Lelouch har hittat hem

Efter mycket funderande och velande så har det skett. Jag pratade med Heihei om våra problem och det är nu löst. Vill ni förstå vad som hänt så kan ni se videon ovan som förklarar allt. Ett riktigt julmirakel om ni frågar mig. Det är så skönt att allt är löst nu och att jag äntligen har min andra hälft hemma hos mig. Med tanke på vad han har gått igenom så är han väldigt glad han med, speciellt för att få vara hemma i ett varmt stall med tillgång till äpplen. Japp, de är Lelouch favorit godis.
 
En liten presentation då (ska bli en ordentlig senare). Detta är Crownrebel, även kallad Lelouch. Han är 6 år gammal och är, som ni kanske har klurat ut, son till Frostrebel aka Frosty. Han är verkligen sin pappa upp i dagen fast en ung sådan. Det känns som att vara med Frosty igen, men samtidigt vet jag att det är Lelouch. Vi håller just nu på att lära känna varandra, även fast det känns som att vi redan gör det och vi ska förhoppningsvis känna oss som ett när det är dags för nya äventyr. 
 

Kommentera här: