Nu snackar vi Jorvikisk vildhäst!

Dagens uppdatering innehöll en utfyllnad för Vinterbyn. Det finns nu ytterligare ett race att göra och jag måste säga att det är rätt svårt, men såklart roligt. Ska bli kul att försöka tackla den. Därefter så har det lagts till 6 stjärnor i Vinterbyn varav några är lite svåra att få tag på. Antagligen är de gömda och man måste klura ut vad man ska göra för att få dem. Sånt där jag inte är så bra på... Men den största grejen är helt klart den nya Jorvikiska vildhästen som man kan hitta i hagen bakom tomtens hus. Den är SJUKT vacker med alla detaljer både som magisk och icke magisk. Fortsätter det såhär kanske det blir så att jag unnar mig en magisk häst oftare. 
 
Man får inte glömma högtidskalendern! Den finns nu på Star Stables hemsida, högst upp till höger hittar ni länken som tar er dit. Första dagen är idag och ni hittar ett supersnyggt träns. Ni får inte missa att klicka på Lisa också och höra en låt som jag VÄLDIGT gärna vill ha i min spotifylista! Det som är lite trist med de kläder och utrustning vi får under högtider som är så otroligt fina är att det är typ inga stats på dem. Just tränsen vi fick idag och den utrustning vi fick förra året skulle jag lätt se mig själv använda dagligen även utanför jul, men utan stats blir det lite väl långsamt. Så skulle vara kul om de hade åtminstone någonting att ge. 
 
Annars hoppas jag att ni såg de där hästarna som gömde sig i bakgrunden i Star Stable News. I bloopersarna kan man se två hästar väldigt långt bort som gömmer sig bakom träd och buskar. Något säger mig att vi inom en väldigt snar framtid kommer få en liten trailer på en ny ras. Woho! 

Kommentera här: