Sista ridlektionen för året

Igår höll Frida Comet Hawks sista ridlektion för året och det blev western med en twist. Det var viktigt att klä sig varmt eftersom vi skulle vara i vinterbyn. Där höll Frida en reininglektion på isen. Japp, det var halt och väldigt roligt. Vi gled runt en hel del, men det var mysigt och skojigt. Nu blir de inge mer lektioner förrän klubben kommer igång igen i januari. 
 
Det slog mig att westernhästarna i spelet är numera gamla igen. Jag hade väldigt svårt att komma på vilken häst jag ville ha eftersom alla som i alla fall jag klassar som westernhästar i spelet kom ut som senast 2017 och det märks redan. Wow, vad utveklingen går fort och jag satt och tänkte hur oerhört vacker en riktigt paint i spelet skulle se ut idag! Så om ni bara kan ta och uppdatera quartern, painten, apaloosan och morganen. Jag vill väldigt gärna se en Missouri Fox Trotter i spelet också. Damn, Red Dead Redemption! Jag vill ha mer western i spelet nu efter att ha börjat spela det spelet. 
 
Aja, denna vecka är det julavslutning. Jag kommer dessvärre missa idag och tisdags event, men onsdag, torsdag och söndag ska jag vara med och mysa med hökarna. 

Kommentera här: