Sista uppdateringen för i år

Hej, kommer ni ihåg mig? Hehe, jag har nog tagit lite ledigt själv för jag har känt mig väldigt off de senaste dagarna från mina plattformar. Men det var kanske lite välbehövligt för mig. I varje fall så har vi nu fått årets sista uppdatering och det var inte så konstigt att den var fylld med nyårsfirande. Något nytt för i år är den lilla festivalplatsen som nu finns i vinterbyn. Där har det samlats lite folk och det är värt att prata med dem. De säger en hel del intressanta saker som är lite teasers inför nästa år tror jag. Sen kan man sitta och mysa vid den stora brasan eller dansa i snön med vännerna. 
Den lilla fyrverkerishowen är tillbaka. Hade hoppats på lite mer show, men den är väl söt som den är. Kanske nästa år att de försöker göra något helt nytt med nyår. Men, det är en sak som också är nytt är lyktorna också finns tillgängliga i vinterbyn. Supermysigt! Kan knappt vänta tills fler samlas där för att släppa iväg ett stort gäng lyktor. Kanske man kan samla lite hökar och mysa lite tillsammans innan nyår. 
Då var detta årets sista uppdatering. Jag ska försöka göra en post där jag berättar för er mina topp 3 favorit uppdatering av olika kategorier och mina förväntningar för nästa år. Den lär nog komma ut precis innan nyår hoppas jag. Hoppas ni har det mysigt och mår bra. Kram på er!

Kommentera här: