Klappa luften

Först och främst ska jag väl säga förlåt för min frånvaro, igen... Nämen jag har liksom haft jobb och sedan en del aktiviteter efter de som gjort att jag inte ens orkat spela ordentligt. På de så var jag såklart helt upptagen i onsdags på en uppdateringsdag, men blir man utbjuden på middag så blir man. 
 
I alla fall, nu ska jag prata om uppdateringen ändå. Jag måste ju säga att de var ju då skönt att de inte var något jag kände att jag verkligen ville göra en video av, men de var ändå väldigt roliga saker som kom. Vi kan ju börja med den nya funktionen KLAPPA HÄSTEN! Alltså, jag har önskat det här sen jag började spela, sen har de ändå glömts bort lite med tiden, men de gjorde bara denna uppdatering ännu roligare. Så jag loggade in 6 på morgonen för att titta, därav ljuset i bilden. Och jag förstår vart de vill ska hända, men de är ju lite väl långt ifrån hästen. Nu ska vi såklart konstatera att det är extremt svårt att göra animationer som dessa. De var bara häromdagen jag och min bror satt och diskutera hur kyssar i spelet kan se så konstiga ut och de är ju för att de är så svårt att få de att se bra ut. Karaktärerna får inte vara för långt ifrån eller för nära så att de liksom går in i varandra. Lite skumt om vi klappade hästens tunga! Men jag tror de här är något som kommer att fixas snart och att de kommer att testa sig fram tills de är perfekt. Så vi kan nu klappa hästen. YEY! Dock är de lite frustrerande att man kan råka klicka på hästens huvud istället för att hoppa upp. Hoppas de inte händer när man har brottom... 
Nu till SANDALER! Ja, jag blev så glad när jag såg de här för jag är så trött på balerinaskor och sneakers. De är så sjukt varmt så man vill ju bara ha sandaler och lufta tårna. Och de är så fina i spelet! Visserligen bara två par och jag vill väldigt gärna ha ett svart par snart. Klänningarna var ju också otroligt söta! Jag är ju allmänt lycklig över ärmlösaklänningar ioförsig. Så jag är riktigt nöjd med dessa nya tillskott. 
 
Sedan får vi inte glömma Tim Hooper som är tillbaka på stranden. Jag är faktiskt rätt glad över ändringen de gjorde med drinken eftersom de var lite diskussioner till hur vår karaktär reagerade de första åren. De här var mycket bättre faktiskt! Och lyktorna är tillbaks! Längtar till helgen för då ska jag logga in sent på natten och sätta igång en massa lyktor för bilder. Så mysigt! 
 
Så detta var en mysigt uppdatering. Kom ihåg att Fort Pinta strandfesten är kvar tills den 8:de augusti! 

Kommentera här: