Veckans önskning från Renen Eveningknight

Tack Renen för ditt bidrag till min Veckans önskning! Eller ja, du lyckades få till hela tre önskningar, men vem bryr sig egentligen. Väldigt roliga önskningar och jag kan definitivt hålla med om att ignorera knappen vore rätt härligt att ha. Speciellt skulle jag vela att de införde att när man gjorde uppdrag att andra spelare försvann. Som jag sagt tidigare känner man sig inte så speciell när de finns 50 andra soul riders omkring en som räddar Jorvik exakt samtidigt som en. Därför håller jag med om att en sådan knapp skulle vara rätt trevlig. 
 
Svenskt varmblod/halvblod vore så kul om vi fick och Gotlandsruss sjukt söta. Man vet aldrig om de kommer, men önskar sig fler dessa raser kanske de kommer fortare till spelet eftersom Star Stable går efter de raser som verkar vara mest efterfrågade av oss spelare. 
 
Ja, vad hände med de där egentligen? Jag tror inte de har glömt bort de, men de kanske hände något som gjorde att de fick skjuta upp på den funktionen till någon annan gång. De som är rätt skönt att veta är att de vill själva vara helt nöjda med en uppdatering innan vi får den och nu har de så många talangfulla spelutvecklare m.m. att väntan kommer nog vara värt de. 
 
Tack åter igen, Renen! 

Kommentarer:

1 Renen Eveningknight:

Glad att vara till hjälp :D

Kommentera här: