Glad Midsommar! Jag åker på semester

Glad midsommar på er! Hoppas ni är ute och njuter av vädret och äter god mat vare sig det är traditionellt eller inte. Själv kommer jag snart sitta på ett plan till Kroatien. Jag åker med min familj och firar detta år. Det är nämligen så att jag har blivit 25 år, min bror har fyllt 30, min mamma 60 år och pappa ska bli 60 år också. Rätt stort att vi lyckats få in det, men de lär komma fler år då vi firar något liknande. I alla fall, ska vi vara borta längre än vanligt, nämligen 10 dagar. Vi åker alltså idag och kommer hem den 1 juli. Har sett fram emot de här i flera månader då varit planerat så länge och nu är det äntligen dags.

Det har varit en hel del planering de senaste dagarna för min del. Dels har jag fått införskaffa mig lite saker för att överleva resan och dels för att se till att ni ska ha något att läsa när jag är borta. Eller ja, helt borta kommer jag inte vara eftersom jag kommer ta med mig min laptop, men jag kan inte spela på den då de inte är en sådan dator. Den är mest med för att jag ska kunna ha koll på läget i communityt och kunna blogga utifall något speciellt sker samt ha koll på min Youtubekanal. Det kan hända att jag bloggar lite om ni resa om det händer något speciellt, men annars kan ni hålla koll på min instagram så får ni nog se lite bilder från det vackra landet. Men det är viktigt att ni vet om att jag inte är hemma, framför allt eftersom jag inte kommer kunna se på uppdateringen nästa onsdag. Ååhhh, vad jag kommer bli grinig om de uppdaterar Jorvikponnyn då, men de är såklart de gör de då…

Aja, ni får ha de så bra allihop. Kram på er!

Kommentarer:

1 Alva Lionrock :

Glad midsommar till dig med:)

Kommentera här: