En lång helg och temavecka

Det blev ju två hela dagar med Star Stable på Tekniska och det har varit en fantastisk helg. Jag har haft så roligt! Fick träffa fler som jobbar på kontoret, pratat med spelare och deras föräldrar och haft mys. Ni kommer få se en hel del i vloggen som kommer upp imorgon! Men nu är jag, i skrivandets stund, helt slut i både kropp och knopp. Det har inte blivit någon sovmorgon så det tar jag imorgon så jag får energi till att fortsätta med min c-uppsats. Känner att jag hamnat lite efter med den eftersom jag hjälpte min mamma med köket så mycket i fredags att jag aldrig hann sätta mig ner och jobba då heller. Så nu blir det hårdkör i några dagar. Men jag ångrar ingenting! 
 
Var ni där på tekniska? Hade ni roligt?! 
 
Samtidigt har jag då försökt trycka in lite tidtagning av ritter. Imorgon börjar nämligen min och Fridas temavecka som är Jorvik runt-ritten! Vi ska helt enkelt ha en väldigt lång uteritt som sträcker sig över fyra dagar, med övernattning såklart. Ska bli så sjukt mysigt och det är dessutom endast för våra startisar också. Det är dessutom mitt första event sen jag kommit hem igen efter att ha bott hos pappa. Får se hur ringrostig jag är, men uteritter är tack och lov rätt snälla så det är nog bara bra för mig att komma igång såhär. 
 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag och att ni får en riktigt bra måndag!

Kommentarer:

1 Hedvig :

Hm... "bra måndag"... nej, de orden funkar inte i mitt huvud så länge det inte är lov! ;D

Svar: Hahaha, jag försöker tänka positivt på måndagar. Ny vecka, nya möjligheter :P
Rose Shadowlee

Kommentera här: