Imorgon är det dags igen!

Ja, våra kära starthästar ska få lite mer kärlek och levla upp till en helt ny modell! Vad vi har sett kommer de se helt fantastiska ut i jämförelse vad vi har idag och jag kan knappt vänta tills jag får se min Heihei i spelet. Jag har gjort mig redo så det första jag ser är just han. Är så taggad!
 
Star Stable har förvarnat om att uppdateringen kommer ta längre tid än vanligt. De kommer starta tidigare än vanligt, men de vet som vanligt inte när de är helt klara. Mycket kan hända under uppdateringen trots allt. Man ska nog förbereda sig lite för att det kommer ta lång tid. Typ kanske precis innan middag. Försök vara tålmodig imorgon och heja på teamet. Vänta också tills ni ser nyheterna uppe på facebook innan ni försöker logga in. Har för mig att det kan försvåra uppdateringen på något sätt. Om någon hört från Star Stable varför man inte ska hålla på och försöka logga in får gärna berätta vad de sa så vi verkligen vet, men jag vet att man ska hålla sig lugn och bara vänta. 
 
Jag önskar jag hade fått en sista ritt med den här modellen som Heihei är nu, men nja, är inte så sentimental av mig så ser egentligen bara fram emot hans uppgradering. Hade velat vlogga imorgon till en Life with studies and Star Stable, men såklart ska min pappa vara hemma och det känns inte riktigt kul att inkludera honom in i vloggen än. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa det, men jag får nog till det på nått sätt. 
 
 

Kommentera här: