Oj oj oj!

Man tackar för denna video! Nu får vi se hur mycket skillnad det faktiskt kommer bli. Vi får ha i åtanke att det vi får se är från rätt hög höjd och långt ifrån. Det är precis som idag att man då inte ser detaljerna riktigt förrän man är nära. Det kommer alltså vara mer detaljer som syns när vi kan rida runt där nere på vägarna. Jag tror det kommer se helt fantastiskt ut och det ska bli så kul att utforska hela området på onsdag! 
 
Jag gillar att Moorland verkar öppna upp mer genom att ta bort muren och får det att kännas mer som en paddock. Miljön tror jag kommer bli helt fantastisk överlag! Den känns mer levande på sitt sätt och mysigt.
 
Vad jag förstått från Esme efter att ha sett på hennes stream så var det så att tidigare hade man tagit bilder av t.ex. bark och sedan dragit ut det över trädet. Den här gången är allt skapat från grunden av det fantastiska teamet på Star Stable. Det ligger så mycket mer kärlek i det här och jag hoppas att alla som rider runt i Silverglade på onsdag har det i åtanke. 
 
Passande att detta sker innan min och Fridas distansrittvecka. Ska bli så härligt att rida igenom detta område med klubben. 

Kommentera här: