Då var de dags!

Nyheterna är uppe och vi vet nu vad den tredje färgen på fjording är! De blir alltså brunblack, musblack och isabellblack! Jag tror jag kommer skaffa mig en klassiker och köpa brunblacken. Kommer nog sälja min gamla fjording och uppdatera honom. 
 
Men just nu är jag i skolan och slutar vid lunch. Då åker jag direkt hem, käkar lunch med mamma och sen blir de en hel del jobb vid datorn. Inte bara att jag ska göra en recension av fjordingen, jag ska också prata om den nya funktionen i stallet. Hur ska jag få till allt!? Kommer de bli två videos på kanalen idag??!?!?! Oj oj.... Aja, jag har en del tid att fundera ut hur jag vill göra detta. 
 
Såklart kommer jag även skriva ett inlägg här om uppdateringen. Dock kommer de inlägget senare ikväll när jag kommit hem till pappa igen. Så ni vet! 
 
Men medans vi väntar på allt jobb jag ska göra och mitt inlägg; vad ska ni köpa för fjording? Föresten! Har ni sett den lilla gröna grejen som snurrar i buskarna i bloopersna i Star Stable News? Är det ett ägg eller en diamant?

Kommentarer:

1 Nova Bluebell:

Måste faktiskt säga att jag är lite småbesviken på fjordingarna, visserligen är dem fina och allt men den där svansen alltså! Ser lite ut som en textur fail, den ända det ändå är överkomligt på är isabellblacken enligt mig. Just därför blir det tyvärr inget köp för mig, men vem vet, kanske kommer det färger det ser bättre ut på i framtiden?:)

2 Daniela Silvergarden:

Det kanske är början på något nytt / något för en gammal kedja som ska återupplivas lite, det gröna? Bara gissar x)

Svar: Spännande tanke :D
Rose Shadowlee

Kommentera här: