Nämen nu är man ju hypad!

Den 17:de oktober kommer den uppdaterade fjordingen till spelet! Och av trailern att dömma ser det riktigt fint ut. Jag brukar hålla mig från att inte börja recensera hästen förrän den faktiskt är i spelet. Mycket kan hända på en vecka trots allt och det ser alltid annorlunda ut i spelet. Men ändå ger trailern mig ett lugn över att den här kommer nog bli en riktigt stor favorit bland många, vilket är oerhört roligt! 
 
Nu är frågan vad den tredje nyansen blir. Jag säger inte färg för dem har exakt samma fast i olika nyanser. Men jag hoppas på en mysig brunblack. Å andra sidan kommer jag nog ha svårt att välja mellan dem på onsdag. Detta blir spännande. Åh, jag måste klura på namn! Eller ska mina gamla bara få uppgradera sig? Tåls att funderas på. 
 

Kommentera här: