Oj oj, nu är de mycket!

Ja, nu börjar de närma sig allt de där jag sett fram emot samt inte ser fram emot. På torsdag åker jag äntligen till Frida och det ska bli så kul att vlogga med den nya kameran. Med resan kommer lite förberedelser så som att tvätta och packa det jag vill ha med mig. Idag började dessutom en ny, väldigt spännande, kurs som såklart innebär en del läsande. I samband med detta måste jag förbereda mig för flytten till pappa. Redan på måndag kommer de en firma som ska tömma kök och vardagsrummet. Jag hade hoppats på att få den dagen till att chilla, redigera och träna. Men nej, här ska jag också styra flytten och samtidigt då packa en massa kläder och grejer så jag känner mig som hemma hos pappa för en månad. Min pappa var i varje fall snäll och sa att han hjälper mig på tisdag att köra allt till honom så jag slipper åka komunalt med allt. 
 
På ALLT detta så håller jag fortfarande på att arbeta på videos som ni ska få under tiden jag har de lite knepigt med tillgång till datorn. Under denna vecka jag inte bara göra en vlogg, utan två! Japp, jag har en idé om en vlogg som jag ska spela in på onsdag och så börjar jag vlogga Ängelholmsresan på torsdag. De kräver ju lite planering såklart. 
 
Jag försöker samtidigt vara aktiv på Instagram och här, men de är lite lätt nu att de blir lite bortglömt. Får inte glömma heller att jag nog inte kommer kunna hinna vara med på event alls den här veckan. Vad gör jag ens här? Jag har en vetenskaplig artikel att läsa.... *suck*. Aja, nu vet ni hur de är. Ses! 

Kommentera här: