Flyttar Veckans önskning

Ja, som rubriken säger ska jag nog flytta Veckans önskning till på torsdag. Jag har märkt att jag inte alltid har tid att klura ut något på helger och måndagar brukar vara fullspäckade med annat, så de blir svårt att tänka ut något varje gång. Så, därför tror jag att torsdagar blir lite smidigare och så kanske jag har lite lättare att tänka ut önskningar efter uppdateringar. Då vet ni det. Veckans önskning kommer på torsdag! 
 
För er som inte följer mig på Instagram så har jag gått och köpt häst igen. Detta är Birk "Northblaze". Jag har nog alltid kikat på den här fina mörkbruna hästen och när jag nu märkt att den är minst köpt av alla nordisar så valde jag att köpa den. Mer kärlek behöver den! En presentation av Birk kommer nog senare i veckan. 
 
Ja, jag har väldigt mycket att göra just nu och de är inte förrän nu som jag märkt att jag inte har skrivit eller tagit bilder till Instagram. Jag har spelat in, men de var för att jag VERKLIGEN behövde de för att ha en video att lägga upp på fredag. Åh, förresten! Idag kommer ytterligare en Riding Tips Lesson till min kanal! Jag blev så glad över feedbacken jag fick på min första att jag ville göra en till. Den som kommer ut idag fokuserar på övningar man kan göra på dressyrlektioner. Jag hoppas ni kommer gilla denna också!
 
Nu ska jag sätta mig med mina böcker och uppgifter. Ni får ha en härlig måndag! 

Kommentera här: