Ridläger på G!

Äntligen är de dags för Comet Hawks att ha ridläger igen. Redan nästa vecka är det dags! Denna gången får vi breva in tre hästar som vi önskar ska vara en möjlig ridlägerhäst. Dessa ovan har jag valt att önska och det ska bli så spännande att se vem jag får. 
 
Jinx, min vita hanno, är ett rätt självklart val för mig att önska för hon är liksom som min bebis. Poejo, min bruna lippi, är en favorit som blivit lite bortglömd bland alla nya hästar, så att ha honom en vecka skulle jag inte klaga över. Och så har vi Bailey, min fina haflinger, som är allmänt bortglömd bland alla mina andra hästar. Så de vore väldigt mysigt att rida runt på honom i en vecka också.
 
Jag tror jag skulle bli nöjd oavsett vem de blir så de här blir väldigt spännande att se. Men vilken tror ni att jag får och varför? 

Kommentera här: