Ridlägervecka!!!

Idag är första dagen på Comet Hawks ridlägervecka och igår fick jag brev där jag fick veta vilken av mina sötnosar jag får ha med mig. De blev, som ni ser, min vackra Poejo! Ska blir så sjukt mysigt att få ha honom för han har liksom fått stått i hagen ett tag i och med att de kommer nya hästar och jag ofta väljer andra hästar till event. De var ju en period då jag använde honom rätt mycket, så nu har han fått vila och är redo för lite roligt. Han är ju en liten fegis av sig så vi får se vad han tycker om de hela, men han vill ändå så gärna vara med mig så de borde gå bra. 
 
Jag har även packat inför veckan, men tror jag ska se över den lite nu när jag vet att de är just Poejo som ska med. Men måste ha i åtanke att de ska vara mysigt och varma kläder. Han fryser lätt så kanske måste packa ner lite varma benskydd och schabrak.
 
Men jag är SÅ taggad inför den här veckan. Jag har liksom tänkt att min träning får sättas åt sidan lite, men får se lite hur de blir. De är ju inte event varje dag så kanske lyckas hitta ett pass på de dagar då vi är "lediga". Jag ska i varje fall vara med ALLA dagar på detta ridläger för detta vill man inte missa!

Kommentera här: